Info vedr. afhentning

Man skal være aktivt medlem af klubben for at købe halkort og for, at ride ved Lem ridecenter og klub.

Ridehuskort gælder for èn ekvipage. Kortet gælder fra købsdatoen. Det skal være samme ekvipage hele perioden.

Dagskort gælder for dig og en hest en gang. Du skal købe dagskort inden du rider i hallen, så du kan fremvise købet på din mobil. 55 kr. pr gang hvis du ikke modtager ugentlig holdundervisning og 40 kr.  hvis du får ugentlig holdundervisning (OBS. det gælder ikke enetimer) i Lem rideklub.

Dagskort se også opslag i ridehallen. Husk og betal hver gang, da vi ellers er nød til, at lukke ned for dagskort muligheden.

Husk og tage hensyn til hinanden. Ikke alle heste er lige rolige.
Det er kun tilladt, at springe i rundbuehallen. Giv besked til Boy, hvis noget går i stykker og sluk lyset efter dig :-)
Halkort med underv. 1 mdr.
Halkort 1 måned for ryttere som får undervisning
Vælg variant
Halkort med underv. 3 mdr.
 Halkort 3 måneder for ryttere som får undervisning
Vælg variant
Halkort med underv. 6 mdr.
 Halkort 6 måneder for ryttere som får undervisning
Vælg variant
Halkort med underv. 12 mdr.
 Halkort 12 måneder for ryttere som får undervisning
Vælg variant
Halkort uden underv. 1 mdr.
Beskrivelse
Halkort 1 måned for ryttere som ikke får undervisning, men er medlem af klubben.
Vælg variant
Halkort uden underv. 3 mdr.
Beskrivelse
 Halkort 3 måneder for ryttere som ikke får undervisning, men er medlem af klubben.
Vælg variant
Halkort uden underv. 6 mdr.
Beskrivelse
 Halkort 6 måneder for ryttere som ikke får undervisning, men er medlem af klubben.
Vælg variant
Halkort uden underv. 12 mdr.
Beskrivelse
 Halkort 12 måneder for ryttere som ikke får undervisning, men er medlem af klubben.
Hold i dag