Opstaldning Lem Ridecenter.

Nu med mulighed for indluk.

Få din hest/pony opstaldet i et hyggeligt fællesskab, hvor der er plads til alle og få adgang til vores faciliteter, bla. 20x60 ridehal, rundbuehal og stor udendørsbane.

Ridecentret råder over bokse i forskellige størrelser og priserne afhænger af hvilken type boks man ønsker.

Medlemskab af Lem Rideklub er  obligatorisk.

Priser pr. måned.

Selvpas:

Opstalder skaffer selv bund og holder boksen pæn.

Boks pony/hest- 1236 kr

Stor Boks- 1442 kr.

Halmboks:

Inkl udmugning hver 2.-3. uge

Pony- 1545 kr

Hest- 1648 kr

Stor Boks- 1751 kr.

Mulighed for til køb:

Udluk hverdage- 309 kr.

Indluk hverdage- Aftales direkte.

Ridecentrets foder- dagspris (udregnes hver måned)

Tildeling af hø ved indluk hverdage- Aftales direkte. (pakket i poser af opstalder)

Opstalder skaffer selv hø/wrap.

INGEN VAGTPLAN I WEEKENDER.

Alle heste bliver fodret morgen og aften og halmbokse bliver strøet op hver dag året rundt.

I weekenden passer man sin egen hest- men man kan som regel lave aftaler med nogle af de andre opstaldere.

Klik på nedenstående link for at læse om opstaldning og priser:

Opstaldningskontrakt januar 2024.pdf

Har du spørgsmål til opstaldningen, er du velkommen til at kontakte formanden for Lem Ridecenter Cirsten Justesen på tlf.: 23496604 eller sende en mail på: cirsten.justesen@gmail.com

Hold i dag