Tilmelding:

Du skal aftale med Boy hvornår du kan starte til ridning (dressur og spring) på tlf. 40 28 42 54 (Boy) eller ved, at skrive til Boy Lauritsen på Messenger.

Du er velkommen til at få 1 prøvetime. Det er gratis og aftales direkte med Boy. Dette gælder kun nye medlemmer.

Du skal aftale med Josefine hvornår du kan starte til islænder undervisning på tlf. 61 19 95 89

Du er velkommen til at få 1 prøvetime. Det er gratis og aftales direkte med Josefine. Dette gælder kun nye medlemmer

Er der eventuelle spørgsmål, kan du til hver en tid sende os e: Lerk.rideklub@gmail.dk

Tilmelding her på siden

Du skal først tilmelde dig kontingent og herefter evt. undervisning. Når du har opgivet dine Dankort oplysninger, bliver alle fremtidige betalinger automatisk trukket. Du får dog en mail herom inden.

Ridehuskort og Stævner skal også betales via hjemmesiden, her skal man dog melde ind hver gang.

Dit kontingent går til betaling til Dansk Rideforbund og vedligeholdelse af klubbens faciliteter.
Betaling af ridning går til leje af elevhest, hestens foder og drift af stalden, samt betaling for selve undervisningen.

Har du brug for hjælp ved tilmelding kontakt Ida Hansen på 21865282

Tak og sportslige hilsner