Oplev Islænderridning med Josefine!

Hej og velkommen til Lem Rideklub! Mit navn er Josefine Hylander Christensen, og jeg er stolt over at være din rideinstruktør. Med 8,5 års erfaring inden for ridning har jeg haft fornøjelsen af at arbejde med et bredt spektrum af heste, inklusive unge, ældre, stævneheste og turheste.

Til dagligt træner jeg min egen islænder, som jeg har haft siden han var 5 år. Sammen har vi deltaget i prestigefyldte begivenheder som Icehorse-festival i både 2022 og 2023, ARoS i 2022, og DM både i 2022 og 2023. En særlig højdepunkt inkluderer en 5. plads i V1 som ungrytter ved ARoS 2022, hvor vi red med et imponerende snit på 6,63.

Før min nuværende hest trænede jeg en hoppe fra hun var 5 år gammel og startede lokale stævner med hende. Jeg har også deltaget i tilridning og ryttervending af adskillige unge heste, hvilket har givet mig værdifuld erfaring med forskellige metoder og udfordringer.

Gennem årene har jeg redet mange forskellige heste, hvilket har formet mig som rytter og givet mig indsigt i forskellige udfordringer og løsninger. Min passion for ridning er blevet styrket af undervisning, som jeg har modtaget gennem mine første år på rideskoleheste og senere på min egen private hest.

Jeg ser frem til at dele min viden, lidenskab og erfaring med dig her hos Lem Rideklub. Uanset om du er nybegynder eller erfaren rytter, er du velkommen til at deltage i vores undervisning og opleve skønheden ved Islænderridning.

Sadel op, og lad os skabe smukke rideminder sammen!

Varm hilsen,

Josefine Hylander Christensen