Velkommen til Lem Rideklub

I Lem Rideklub undervises der ud fra de klassiske principper om uddannelse af hest og rytter.

På Lem Rideklub har vi 2 undervisere.

Boy Lauritsen er vores underviser i dressur og spring, der arbejder han for, at samarbejdet mellem hest og rytter er udviklende for begge parter, uanset om du rider på elevhest eller egen hest.

Josefine Hylander underviser i islænder ridning. Tirsdag kl. 19.05-19.55. Læs mere her:

Går du og overvejer om ridning er noget for dig, er du velkommen til, at få en gratis prøvetime, før du tilmelder dig kontingent og undervisning. Kontakt herved enten Boy eller Josefine. Gælder kun nye medlemmer.

Gem og afsluts her før du tilmelder dig. Link!

Andre beridere/undervisere udefra er ikke tilladt hverken på udendørs arealer samt indendørsarealer.

Har man brug for, at hjælpe en anden rytter beder vi om, at i benytter headset og mobil, så hjælper kan stå udenfor banen. Derved bliver det så lidt forstyrrende for andre ryttere som muligt.

I klubben arrangerer vi ved fælles hjælp forskellige aktiviteter. Det kan være klubstævner, rytterlejr, pigecamp og  spring- og dressurdage.
Klubben vægter det sociale meget højt og vi har altid en hyggelig og uformel omgangstone i rideklubben.

Hunde er velkomne på vores udendørs arealer, men SKAL af sikkerhedsmæssige årsager være i snor.

Hovedsponsor

.